torr!!

Jag är så jävla torr i ansiktet...jag har provat allt vet snart inte vad jag ska göra :(
Ser ut som jag flagnar.........
Nån som har nå tips??

I dag har vi varit hos lilla Emma som fyller fyra idag :) vart tårta som var jätte god.
Fanny tycker så mycket om lilla Nellie och hon är så försiktig, kramar och myser med henne :) Visst ibland blir det lite hårt men det är ju inte meningen,Emma är ganska vild med henne oxå så hon är nog tålig det lilla knyttet :)
Dagen har då varit trevlig och nu är jag jätte trött så snart blir det sängen och en film :D

Kommentarer
Postat av: Karro

Apoteket har kanon bra fuktkrämer. Får samma som dig på vintern, och då hjälper dom bäst:)

2009-01-11 @ 01:19:31
Postat av: Ann-Sofie

Jo jag har märkt att de är hemska och elaka :( Brorsan har tre, de käkade upp några mindre yngel som jag tog dit tidigare, sedan så käkar de fenorna på kampfiskhanen. Men han lever fortfarande. Kannibalfiskar :P



Ang. flagor... lätt hänt nu när det är vinter kanske? Men jag har blivit bättre sedan jag köpte ansiktskräm/dagkräm hos hudteraupeten (eller hur det stavas) Anna. Men det kostar ju så det smakar, kan jag säga iaf :P

2009-01-11 @ 09:40:23
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hon är i alla fall jättebra, hon ser på en gång vad man har för hy och vad man ska ha och så. Fick även en ansiktsbehandling av Stefan där som jag tänkte boka in framöver.. =)

2009-01-11 @ 17:04:57
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0