tankar......

                            

Sitter och lyssnar på 'gammal' musik, och med musiken kommer tankarna på alla minnen och vänner som funnits i mitt liv.
Vart har alla tagit vägen som följt mig en bit på min resa igenom livet ???
Finns dom man saknar mer än andra, fattar inte att det kunde bli så här :( skulle ALDRIG välja bort det jag har idag mot det jag hade då men fan vad jag saknar 2 av mina bästa vänner!!!!
Hoppas att det kunde bli som förr med oss............. men har svårt att tro att det skulle kunna bli så igen, det är för mycket som hänt i våra liv......  :( hoppas i allafall er allt gott här i livet<3
Så jävla sorgligt att vi skulle glida isär!!!
Det är med sorg ihjärtat jag tänker på er<3
fatta vad jävla kul vi haft, så många minnen vi delar  .
....sorg...glädje......tjafs......fylla......killar....kärlek.......jag får väl vara glad att jag åtminstonde fick ha er i mitt liv ett tag <3


Fan fortsätter jag tänka på allt börjar jag snart gråta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0