snart...

Kvällen närmar sig, dagen har rullat på fast vi inte pysslat med så mycket :P
Tänkte först gå ut med Fanny men min mor kom på besök så hon och trollungen har busat till mora träsk :)
Hon har nyss åkt hem.
Mathias kom hem från jobbet käkade och knatade till körskolan, han är så duktig min älskling <3
längtar verkligen tills han har körkortet i handen, fan vilken frihet :D

Ska snart fylla upp ett skumbad till mig och Fanny,efter det ska jag toppa Fannys lilla hår.....bara håret bak, ska ta pytte pytte lite för gör man det då och då blir håret tjockare och friskare.
Nu har hon ju inte så mycket hår än så det blir inte att ta mycket :)
Älskar verkligen mitt lilla knytte livet har verkligen fått en mening........Mathias är det bästa som kunnat hända mig för ingen mathias...ingen fanny.....Älskar mitt liv som det är idag ja visst lite bättre ekonomi och större lägenhet skulle allt vara perfekt och en liten bebis så klart :D men det kommer väl det å nång gång hoppas jag!!
Ne nu ska fanny få all min uppmärksamhet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0