SNART :P

Nu är det bara en timme tills man ska till jobbet, kom nyss hem från stan.
Köppte en till BH lär ju passa på nu när man äntligen hittade en som passar, men tog en annan färg...... lite kul med variation!!
Ska snart kasta i mig en macka som oxå den innhandlades på stan, är fetaost röra på *mums*

Har en vän som jag tycker ska ta sig i kraken detta funkar inte!!!
Säger detta för att jag bryr mig, vill inte att du går ner dig mer...
....du behöver hjälp!!
Jag finns här för .................men du måste finnas för dig själv<3


Ne nu ska jag pyssla med fanny innan jag drar :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ett nytt snyggt utseende på bloggen... =)

2009-01-29 @ 20:11:33
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0