snälla hjälp med blogg.....

behöver verkligen hjälp att göra bloggen lite fin!!!
snälla nån som kan hjälpa mig???


Sömnen har ju inte varit så där jätte bra i natt §för Fanny är  sjuk igen feber hosta och jätte snorig :( tycker så synd om henne hon får aldrig vara riktigt frisk.
Hon har nyss ätit frukost så nu behöver hon ett bad :)
Medans hon plaskar i badet ska jag göra mig i ordning för morfar kommer idag på besök :)
Sen blir det massa mys med min guldklimp innan jag ska till jobbet .

Har börjat känna suget efter en liten bebis,men vill nog vänta ett tag  är ju så mycket som jag vill ska bli till det bättre först, både ekonomi och boende!!
sen har jag ju det här med propparna i lungorna....är ju inte bara att skaffa en till måste planeras jätte noga.
sen är det inte säkert att det går vägen för i sammband med propparna har jag jätte hög risk för missfall :( Jag har ju haft två så man vet ju hur jobbigt och påfrestande det är :(


Kommentarer
Postat av: Melissa

Åh! Du måste ju ta hjälp av min bloggdesigner, hon är så kanonduktig!



www.bloggdesignbymalin.blogg.se



Hon kan verkligen göra allt! Hon kommer såväl med egna förslag som tar rena beställningar. Jag har arbetat fram två olika designer tillsammans med henne (där vi har bollat olika idéer) och hon är bara otrolig!



Ang din kommentar så fick jag inte leva tillsammans med dem hela livet. Men jag fick leva med dem hela deras liv. Och det är en tröst. Att jag fanns för dem hela vägen.



Jag födde dem och jag sänkte ned dem. Vi gjorde allt för dem.



Tack för att du tog dig tiden att kommentera! Blir alltid lika glad en av kommentar:.)

2009-01-15 @ 12:04:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0