SKOJ <3

                                       

När jag var på jobbet roade  far och dotter sig med att måla, tittar man på fanny kan man undra om dom använda papper eller om det var fanny som fick all färg på sig :)
Huvudsaken dom haft skoj ;D

Det gick bra att jobba men var lite små kallt .
När jag kom hem gick jag direkt till Fanny för jag hade så klart längtat efter min skrutt, hon sov men hade jätte svårt att andas så jag fick lov att 'suga' ut lite  snor och sen ge henne  nässpray.
Hon låg och kämpade ett tag med andningen för självklart måste hon ju ha nappen i haha...
Skulle ju vara enklare att skippa den.
Efter en stunds byltande la hon sig till rätta och har nu sovit hela kvällen<3
Ska ta tempen på henne snart.
I morgon ska jag ringa om hennes öra, det är som ett stort varigt sår....

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Stefan hälsar och tackar =)



Det är så underbara kort på lillprinsessan... =)



Och hoppas att det blir bra med hennes öra snart. Det ser inte nåt vidare ut. =( Tycker synd om

2009-01-16 @ 07:27:03
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0