'pusta ut'

Shit vad nervig jag var men det hade jag ingen anledning att vara............ haha.............men sån är jag!!
Fick ca fyra timmars sömn i natt så man känner sig ganska mör efter att ha jobbat mellan sju och fyra idag.
Gick då bra att jobba visst längta jag hem till Fanny men hon mår bra av att vara utan mamma ibland!!
Skönt för henne och pappa att ha lite tid tillsammans<3
När jag kom hem möttes jag av en skinande ren lägenhet, Mathias har skurat den blänkande ren :P Tvättat har han oxå hunnit med....vilken underbar karl jag har hittat han är bäst!!!
Nu ska jag ägna lite tid åt Fanny innan hon ska sova :D

Fanny kan nu säga sitt namn, så gulligt<3
Ordet MIN förekommer oXå ganska ofta nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0