onsdag :P

I dag har det inte hänt mycket var väl först ut till parken, Fanny blir ju så glad när hon får leka där med alla barnen.
Kallt var det men en stund får man härda ut för lyckan och glädjen i fannys ögon får en att stå ut :)
Svängde förbi syrran med tamponger för hon är sjuk och kunde ej gå till affären å vad gör man inte  för systeryster:P
Sen knata vi ner på stan där vi träffa Natte och tjejen.
Syftet med stan var att vi skulle till djuraffären :) Så när vi kom hem hade vi tre nya fiskar med oss...Det vart tre guppysar :)
I dag har Fanny ätit förvånansvärt bra :D Blir så glad när hon äter!!

Nu ska jag kolla på my little ponnys med fanny :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

De tycker jag att du ska läsa, jag har fastnat totalt för dessa böcker. Men det är jag det... =)



Ni har ju kunnat fått lite guppysar av oss :P

2009-01-09 @ 10:15:41
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0