NYÅRSAFTON.........

                                                                 

ja fy fan hela kvällen vart ju skit nästan....... tack vare några få som inte kan behärska sig utan ska ställa till en massa jävla bråk...FY FAN FÖR ER!!!! Å ingen har ens vett att be om ursäkt så jävla ynkligt, tycker synd om maddis som hade festen när folk ska bete sig som svin.
man hade ju sett fram emot en trevlig kväll :(
Jag var ju så jävla förkyld innan  och jag kan lova att det inte vart till det bättre....nu är jag ännu dåligare.
Det var då skönt att man inte vart full för då slapp man vara bakis :)
I dag ska jag och älskling laga god mat och bara mysa<3
                            
                                               ÄLSKAR HAN SÅ JÄVLA MYCKET!!
Vi låg å pratade lite i går och  vi hoppas på att det nya året ska föra med sig ett större boende och lite stabilare ekonomi....för då kanske det blir ett litet syskon till fanny innom en snar framtid :) vi får väl se hur det artar sig.
Nu ska jag leka lite med min go snutt som nyss var här och pussade mig på armen :)



                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0