Natten...

Inte mycket sömn i natt heller, Fanny har varit jätte dålig.
Hostat och har haft jätte jobbigt med andningen :( plus att hon legat och små gnällt i stort sett hela natten.
Vi har  nyss klivit upp,och det känns som att jag har klister i ögonen kan knappt hålla dom uppe.
Försökte få i lillpluttan lite frukost man det var inte mycket som slank ner.
Hon är jätt kramig ,kommer och pussar mig hela tiden<3

Fick ett samtal igår som gjorde mig jättte nervös, men jag måste lära mig att alla kan göra fel!!
(inget allvarligt som hänt men jag blir jätte nervig för minsta lilla är väl för att man inte har nått självförtroende)
Hoppas bara att jag slipper 'följder' haha
Nu ska jag och fanny hitta på nått skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0