MYSKVÄLL :)

                    


Sitter här och bara njuter av tystnaden, fanny sover och mathias tog våra bröder (dom ska sova här) till pizzerian Golden för att käka.
men innan dom drog handlade dom en pizza till mig som jag och fanny mumsade i oss, så medans dom har 'grabb' kväll har jag och min lilla sessa lite 'tjej' kväll här hemma :D
När dom kommer hem blir det skräckfilm och massa godis.......blir mysigt :D                                                                

Nu ska jag ladda upp lite bilder.


                                                                        

                                                                                     <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0