jiiihoo :D

Så skönt att gå på stan och strosa utan min älskade lilla Fanny<3
Jag minns inte sist jag shoppade utan min skitunge :P
Det var så lugnt och jag kunde prova kläder i min takt, slippa stressa för att en suris sitter i vagnen utanför provhytten och är allmänt stökig.......
Hittade både byxa och tröja som jag är jätte nöjd med!!
Även en bekväm/snygg BH innhandlades :) ska köpa en till nu när jag äntligen hittade en som passade mina 'jätte pattar''
Innan min lilla egentid var jag och millis i parken med Fanny sen vart det en fika, och jag handlade inga gosaker!!! är så nöjd :)
Nu jävlar ska här ske en förändring.........Många kilon som ska bort för nu har jag fått nog!!
Nu ska jag göras kväller med min lilla sessa<3

I morgon ska Fanny få vara med mormor för både jag och Mathias jobbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0