jävla skit!!!!!

Mathias kan verkligen konsten att reta upp mig,fan för han !!!
För det första så bad jag honom gå ut med Fanny en stund,hon har inge febar i dag men hostig och snorig är hon.
Men pluttan blir så rastlös av att bara  vara inne, så jag bad honom att gå ut i parken en halvtimme(tycker inte det är för mycket begärt själv skulle jag laga mat) men efter en stund ringer jag han och vart är dom?? på HEMKÖP va fan kul för fanny och gå runt på en mat affär hon vill ju vara ute och springa runt, träffa andra barn så klart.
Blir så jävla irriterad!!



Sen är det några andra saker vi inte är så där jätte överens om som vi råkade hamna i diskusion om *ggrrrr*
Jag älskar min tokstolle men man kan inte alltid vara på samma sida hah :P
Men han kan fan reta upp mig den jäveln!!!

Nu kom dom så jag ska ge stumpan lite mat

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA! TACK TACK TACK!!!



Jag fick mig ett gott skratt.

Du har helt rätt. Vilken unge vill strosa runt på Hemköp??? HAHAHAHA!

2009-01-18 @ 15:20:54
URL: http://fridac.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Är det inte härligt med karlar ibland så säg... :P

2009-01-19 @ 19:41:23
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0