hoppas du fått frid nu!!

Fan att livet ska vara så besvärligt,....................att en del är så sjuka i själen att dom ger upp.
Jag hoppas att du nu funnit ett slut och att du finns hos dina nära.
Vet inte vad allt handlar om men jag tänker på den ensamma lilla flickan som blir kvar utan sin äskade pappa, och som en dag kommer (kanske) anklaga sig själv och för alltid  fråga sig VARFÖR????
Tänker på alla dom andra som stod dig nära och även dom som glidit ifrån dig(utan vilja) du lämnar ett tomt mörker med smärta och sorg efter dig.
Jag hoppas att det hela på nått vis kan ha nått gott med sig, att det binder dom andra tillsamans igen och  att banden stärks så dom tar vara på varandra!!
Att dom vågar visa känslor och att dom minns dig med kärlek<3
Jag vet att du inte var felfri!!
 Att du orsakat mycket smärta och sorg med dina handlingar!!!
Och jag vet att du till sist inte orkade bära skammen mer....
Tänker på dig och alla dina nära och jag ber att du nu hittat din plats och att allt blir bra<3

R.I.P MATHIAS LILJEBJÖRN!!

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Trist det där me Mathias. Hoppas att han funnit frid.

2009-01-12 @ 11:39:31
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: johan cadenius

mathias saknar dig så jävla mycket tänker på dig varje dag och gråter i själen... jag kommer aldrig att få veta varför du dog... hur du mådde inutti du var en fantastik person och den bästa kontakt person någon har haft... du var inte bara min kontakt person du var en riktigt jävla bra vänn vet inte varför du dog varför saknar dig så det jag önskar att jag kune få säga hejdå till dig en sista gång... kommer inte att få göra det kanske i himmlen? vill at du har det bäst där uppe eller vart du är vi vet att du lever inuti oss alla... alla saknar dig inte bara dina nära och kära. saknar dig så jävla mycket och jag tänker på din dotter hon måste va gammal nu ;) älskar dig du är bäst /johan

2010-09-01 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0