fredag :P

Redan helg, veckorna bara springer förbi....helt sjukt vad tiden går fort!!
I dag vart det 'lite' sovmorgon, vi klev upp vid nio :)

Nu har jag då  fyllt i hur jag kan jobba i sommar (chefen ville veta) inte helt lätt att planera det nu då både jag och Mathis går som 'timmisar' man vill ju gärna ha lite ledigt tillsammans :D
Får de hur det blir, han har då lite pappadagar han kan ta ut själv har jag förbrukat mina.

I dag kommer vildarna Markus,Niklas och Robin(mathias bror och mina brorsor) hit dom ska sova över, hoppas dom sköter sig bättre än sist!!
jag bryr mig inte om dom är vakna hela natten bara dom är tysta så jag får sova!! :D
När dom 3 är tillsamans blir det alltid nått hyss.........
Först ska vi ut och åka pulka sen sticker mathias iväg med dom tre musketörerna och käkar pizza, under tiden går jag hem och gör kväll men den lilla musketören :D



Jag kan inte förstå hur stor min lilla 'bebis' blivit, hon lär sig nått nytt varje dag och hon pratar som bara den många nya ord hela tiden, hon kan nu smått förklara vad hon vill ha , vad hon gör och vad hon ser.
Hon är så duktig!! Det är alla barn när dom gör stora som små framsteg :D
Alla mammor känner nog igen lyckan och stoltheten vi känner för våra barn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0