fredag!!

I dag fick jag samtal så nu ska jag jobba kvällen :P Visst det är ju bra men jag hatar när man ska få reda på det några timmar innan, för man är ju inte presis instäld på att jobba då :(
Min far och Petra skulle väl kika förbi runt två tiden..... sen blir det att kasta i sig nå käk och sen till jobbet!
Skönt att det är 4 plusgrader idag :) inge skoj å jobba i 20 minus.
Ska ge Fanny potatis och fiskbullar strax för det tycker hon om :)
Men jag känner en mysko stank som tyder på ett blöjbyte först haha ;P

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du kan tänka på det till nästa gång =) Tänkte ge några till Madde ev. brorsan om de går ihop med hans elaka kampfisk honor. Sen har vi även en hel drös till som växer, så här vill vi gärna bli av med en del :P Idag fick jag tag i den 3:e boken när jag va till Falun en sväng.. så nu är jag lycklig :P

2009-01-09 @ 17:37:40
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0