fattar inte??

Folk verkar tävla om sina bloggar, skriver enbart för andra(typ hittar på saker bara för att folk ska tycka det är intressant.............nu säger jag inte att alla gör det !!
Och dom som gör det...är väl inge fel med det heller så länge man håller sig till sanningen!!
Själv skriver jag för min egen skull bara lätta på hjärtat ibland, som lite terapi kanske haha
skönt att skriva av sig!! Så har jag ALLTID gjort, men förr skrev man med papper och penna :D

Dagen började runt 8:tiden då jag knappt kunde öppna ögona, så nu har skitungen fått frukost napparna är kokade och disken diskad....
Ska klä Fanny och själv kasta mig i duschen :D
Ska till lekparken en stund, sen tänkte jag ta lite egen tid med systeryster.
blir och shoppa en aning :P

Kommentarer
Postat av: ☆ Nina ☆

Då var det uppdaterat! Hoppas du gillar den =)

2009-01-28 @ 14:38:50
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0