Bråk....

Jaha då var denna dag 'nästan' förstörd......
Dagen började med städ efter våra vilda brorsor (som skött sig skapligt denna gång)
När mina bröder åkt hem kom svärfar hit, han skulle vara chafför åt mig och mathias(fanny och markus var oxå med) för vi skulle storhandla.

malin + mathias + handla = BRÅK!!!!! samma sak varje gång jag fattar inte haha :P
Vart en handling med mycket tjafs och sura miner..................
 Mcdonalds besöket vart  inställt :(

Så när vi kom hem tog jag mig en liten promenad, funderade lite och så...........skärpning är vad som gäller för oss!!!!
Så här kan det inte fortsätta haha

När jag kom hem från min kalla promenad vart det kramkalas<3 Och självklart ett förlåt från bådas sida!!
Nu hoppas jag att kväller blir bättre så inte hela dagen vart skit!!

Fanny myser runt i sin nya siden pyamas<3 den var nedsatt halva rea priset så vi fick den för bara 50 kr :)
Hon är så söt i den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0