blixtrande huvudvärk :(

Jag har nästan ALDRIG huvudvärk men i dag har det varit förjävligt!!
Inte har det blivit till det bättre då man haft världens suraste och gnälligaste unge i hasorna hela dagen.
Fattar inte vad som varit fel med min lilla dam i dag???
Nu är hon lite bättre, hon var nyss här och pussade mig typ överallt haha hon är då världens goaste (med surigt envist humör)
Jag har nyss städat ihop hennes saker och nu roar hon sig med att plocka fram allt igen *suck* jädrans skitunge<3
Inte har man då gjort så där jätte mycket idag vart en vända på stan handlade lite nya kläder åt Fanny sen hem igen.
hemma har tvättstugan stått först på listan,tar ju hela jävla dagen att tvätta för det finns bara en liten tvättmaskin som vi ska samsas om med en hel hög av grannar.....
Vi bor ju fem trappor upp och 'tvättstugan'  ligger i källaren, det tar på krafterna när man ska kuta upp och ner med en unge och massa tvätt.
Jag har då tur för oftast är det Mathias som tvättar :)

Han är och jobbar nu med smärta i hela sidan, så kan de gå när man blir för full och inte kan stå på sina vingliga ben.
stackars dig älskling<3


N
U SKA JAG GÖRA KVÄLLER MED MIN LILLA SESSA SÅ HENNES MOR FÅR VILA LITE HAHA :p

Kommentarer
Postat av: ☆ Nina ☆

Visst kan jag hjälpa, har dock ett relativt lång kö just nu på vänner som jag lovat hjälpa. Vill du tränga dig före å få din blogg först så tar jag 150:- Eftersom jag annars gör alla bloggar gratis.

2009-01-26 @ 20:30:32
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0