*Bagaren*

Dagen lider mot sitt slut och jag har en deg på jäsning (bakar bröd).
Är ju så gott med nybakat!!
Dagen började före sex i morse eftersom jag skulle till jobbet,kom hem vid halv tre vart typ bara hej till mathias för sen drog han till jobbet :)
Även om det är ovanligt att jobba så är det ändå skönt att få komma iväg en stund, är även bra för Fanny att vara utan mig ibland(vet att inte alla håller med) lite pappa tid är jätte viktigt tycker jag!!
För mamma kommer inte alltid sitta klistrad (nu menar jag inte att hon ska vara utan mig helt bara korta stunder ibland, sen blir det väl mer och mer med åren haha ) dom lär få växa och få egen självkänsla :)

I morgon ska jag och fanny hitta på nått skoj med Lina och Millis :D
Och på lördag blir det kanske fest, får se hur vi känner.....jag är både sugen och inte haha men det märks väl hur det blir.
Ja ljust ja Petra kommer ju i morgon och ska sova här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0