arg...

Ibland förstår verkligen min 'gubbe' ingenting......det är som att vi talar olika språk.
Imorgon fyller hans bror år så det är meningen att vi ska åka dit å fira han, men fanny har ju blivit sjuk så jag tyckte att vi skulle åka  nån dag senare men då tyckte mathias att han kunde åka utan oss..
Visst får han väl det men Micke kanske tycker det är kul om Fanny är med och han är ju ändå vuxen, tror inte att det gör så jätte mycket om vi kommer nån dag senare eller??
Skilnade hade det varit om Micke vart ett barn då är det ganska viktigt att man kommer på den stora dagen :)
men Mathias gör som han vill...... jag tänkte bara att Micke kanske tyckte att det var kul om vi kom alla tre!!
får väl hoppas på att Fanny är bättre till i morgon.
Tycker så synd om henne, hon är så snorig och man hör att hon är tjock i halsen :(
hon klättrade nyss upp i mitt knä la armarna runt min hals och gav mig en stor snorpuss på munnen<3
Älskade lilla unge :)

Fick ett tips angående hjälp med min blogg  (http://mammamelissa.blogg.se/) så nu ska jag kontakta http://www.bloggdesignbymalin.blogg.se/ så kanske min blogg blir toppen fin :)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hm... kanske kan han åka som "respresentant" för er och sedan så kommer ni allihop till nästa helg eller så? Så alla får fira honom och så att han får träffa Fanny.



Kanske bökigt om man bor 30 mil från varandra, men annars brukar det funka.



Tack för länken också! Hoppas få se en ny Malin-design när snart ;.)

2009-01-15 @ 17:24:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0