andra avenyn!!

Sitter här och väntar på att min favvo serie ska börja, jag bara älskar andra avenyn det är typ det enda jag följer :D haha...
i dag vart det en snabbvisit hos min mor sen bar det av ner på stan.
jag gjorde mitt bästa med att slösa på lönen hehe........ gick väl så där, hittade ju inte allt för mycket saker som jag fastnade för.
*Vart mys byxor till älsklingen
*En badleksak till fanny och lite små saker till hennes spis
*Själv köppte jag en bh som jag INTE är nöjd med så den ska återlämmnas!!
(Har så jävla svårt att hitta nått som är både snyggt och skönt, inte allt för kul å ha stora bröst alla gånger!! skulle gärna förminska dom....)
* fina ljusstakar (från indiska)

Ska göra ett nytt försök i morgon, hoppas jag hittar nått skoj ;D

Mathias har skit ont, blir det inte bättre kanske han lär kolla upp det hela!!
nej nu är det bara tre minuter kvar så jag lär mysa ner mig i fotöljen :D

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0