vackert!!!!!

  
                                       
                                                   så jävla fint ute i dag!!!


Nu sover Fanny ska snart krypa ner brevid henne eftersom jag ska jobba i morgon.
Nu är det bestämt......bordet blir vårt i morgon hihi
Men med min otur så är det väl slut :( för dom sa att det var hård åtgång på dom.
Ja ja det visar sig i morgon *hoppas*



                                   



              
Detta fick älsklingen av mig i alla<3-DAG present!!
Fick lov att ge han det tidigare då han började mumla om att köpa nytt.
Ville ju inte att han skulle hinna före nu när jag tänkte ge han ett sånt haha.
Han vart då nöjd :D (jag med hihi)

Natti natt



                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0