underbar dag<3



Dagen har varit superduper mysig<3
Jag fick en prfym, en jätte stor bukett med 20 underbara rosor och en söt nalle.
Fanny fick oxå en liten nalle.

                                         

                                           

Dukade fint dagen till ära, och jag bara älskar mitt nya bord!!!!
Mycket roligare att sitta vid bordet och äta nu när man har ett riktigt :)


                       

                      se så fint!!!                                            'efterätten'
                                                              chokladpudding,grädde och jordgubbar



                             

                                               Älskar er<3
                                    Ni är det som betyder mest!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oooh ser ut som en fantastisk dag!!

Själv är jag lite smålullig... kom nyss hem. Åt en hyffsad god laxplanka. Sedan knatade vi iväg till en annan krog, skulle se om min kusin Monkan jobbade, och det gjorde hon, så hon bjöd oss på några drinkar! =) Nä nu ska jag gå å mysa lite. Ha en fortsatt bra alla hjärtans kväll! ;)

2009-02-14 @ 23:50:46
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0