tröttare än tröttast

Sitter här åter igen med grus i ögona,vaknade vid 8 av Fanny som satt och ropade 'mamma'
Hade riktigt svårt med att hålla mig vaken så det var lika bra att kliva upp!!
När jag drog bort gardinerna från fönstret möttes jag av riktigt grått , ruggigt, trist väder........ kände bara för att krypa ner under täcket igen :D
Men nu är jag uppe haha
Fanny har nyss käkat och leker nu med sitt får som hon fick av morfar när hon föddes<3

Ingen aning vad man ska fördriva tiden med i dag???

Ska  då försöka ta mig till min far nån dag är ju inte så ofta man är dit.
Nee nu måste jag ta mig an min lilla goseplutt som är här och pussar på mig hela tiden<3


HON ÄR DET GOASTE SOM FINNS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0