suck........

Vaknade vid 8-tiden av ett sms från vikariepoolen, var en förfrågan om i morgon.
Självklart så fick jag den INTE :(
Fick några minuter senare en ny förfrågan men denna gång var det en tid mellan 11-16 ville ju  ha den andra, gillar inte sånna där halvdagar !!!
Svarade ja men har inte fått nått besked än...........

I dag är det svin kallt ute hela 15 minus *bbrrrr* ska då gå ut en liten vända blir galen annars om vi bara ska sitta här :P

Och du sluta bry dig är ju bara din egen huvudvärk!!!
Fatta det!!!!!



Fan vad jag är trött på min digitalkamera!!!!!!!
Nästan inte en bild blir bra, blir bara suddigt :(
AAaagghhhh och  jag som gillar att ta kort, vill verkligen ha en ny bra kamera!!!!!
Men när fan ska man ha råd med det????????????
Är ju så mycket jag vill ha för stunden.....
Ny soffa och nytt matbord hade ju inte varit så dumt :D

Nu fick jag sms och ja jag fick  jobb i  morgon, så nu måste jag ha nån som kommer hit och ser efter Fanny under tiden.
Min mor lär väl inte kunna det......
Men jag ska höra efter!!!

Nu blir det en dusch sen  ska jag boka hotel åt min älskling han ska ju på metallica den 7 marts :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0