sjuk???

Natten har varit orolig, har typ vaknat hela tiden met vet inte varför??? hmmm
Vid tre tiden satt en liten dam vid min sida och vrålade 'mamma mamma' hon trodde det var morgon och var på väg upp.
Men det gick sig inte hon fick lägga sig igen.

Känner att en förkylning tagit plats i min kropp 'suck' hoppas den bestämmer sig för att vandra vidare innan den bryter ut!! men sån tur har man väl icke......
Nu ska jag göra mig i ordning för far min kommer om en stund.
Sen vid ett kommer Lina hit, jag ska vara barnvakt en stund, det blir kul för Fanny :D

SEn på eftermiddagen är det stan som gäller clas ohlssons slår upp sina dörrar i dag :D

nej nu måste jag sätta fart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0