rättvik

Har  ju varit till rättvik idag, hälsade ju på min far.
Dagen har varit trevlig med super god mat!!
Maten är alltid god som min far lagar, fläskfile och hemma gjorda klyftpotatisar å smarrig sås bjöds det på .
Även Petra hann hem från jobbet innan vi åkte därifrån.
Fanny busade runt som det lilla energi knippe hon är<3
Kul och hälsa på morfar.
När vi kom hem tog vi en vända in på biblioteket för dom har ett lekrum där, hon fick springa av sig den sista energin haha.
Nu är det snart sängen för min lilla sessa:D

Jag och Mathias ska testa datorn snart!!



                                                                    

                                                                     Morfar och Fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0