morgon

Väcktes av en skrälande signal 5 över sex i morse, först fattade jag inte var det var som rubbade min sköna sömn haha
men det var bara Camilla som skulle medela att dom var på väg.
När dom kom bäddade jag ner Lina frmför en film i soffan, finns ju inte så mycket annat att göra sex på morgon.
Själv kröp jag ner i sängen i hopp om att få slummra några minuter, men icke då det kortades ner till npågra få sekunder.
Sen var min viloplats i full gungning av två rackar ungar som gjorde allt för att jag inte skulle vaggas in i min sköna sömn!!
Var bara att släpa sig upp :)

Nu kollar dom på tv, ska strax klämma i  mig en macka så vi kan gå till bibblan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0