mätt och trött :P

Gick jätte bra att jobba var dock lite kallt men det är sånt man får uthärda!
Har nyss vräkt i mig lite mat och det har även fanny gjort.
Vi käkade köttfärsås och makaroner.
Mathias är och hjälper sin syster med hennes nya dator.

Vi kanske själv får en ny snart eller ny och ny.....snarare begagnad, men den kan ju knappast vara sämre än den vi idag har!!!!!!!
Hotellet är fortfarande inte bokat, men ska försöka fixa det idag :)

Ska börja spara pengar nu som man kan komma iväg på nått i sommar :)
Kan ju inte bara sitta i den här staden och ruttna!!!!
Spar även  pengar till hösten då min far fyller femtio år :) han vill att vi (alla hans barn med pojkvänner) åker till Tallin :D
Blir skojigt...hoppas jag haha.......
Ne nu ska jag  göra nåt annat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0