jobb???

Varför får jag inga dagar?? hade då behövt tre till!!!!!!!!
Man blir ju helt nervig av det här, att inte veta :(

Följer ju denna  blogg och den får mig till tårar varje gång jag läser<3
Hoppas på ett mirakel för denna underbara tjej och hennes nära!!
Livet är oförutsägbart och man vet aldrig vad som väntar en på livets vandring.
När man läser om hennes styrka och allt hon måste uppleva får det MIG att verkligen tänka till.
man ska aldrig ta nått för givet och man ska ta hand om varandra<3

men jag är säker på att detta inte är slutet det finns nått mer när man lämnar 'det här' livet.
Det kan inte bara vara att man lever för att dö utan nån mening........Det måste finnas mera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0