jaga då var det dags igen..

Har ju spenderat dagen hos helena och barnen i hopp om att Emma ska lyckas smitta Fanny med små vattkoppsbasiller :D
Emma var då lika vild som vanligt märktes inte mycket att hon  var sjuk :P
Nellie var en riktig sömntuta sov hela vårat besök, hon var så söt där hon låg men jädrans vad hon har växt.
Fanny har varit gnällig hela dagen, bara massa ylande som kommit över hennes läppar.

Hon var även brännhet, så de första jag gjorde när vi kommit hem var så klart att ta tempen.
Nu ligger hon i våran säng nerbäddad framför en film med 40 graders feber.
Stackars lilla skitungen min<3
känner själv att jag inte är riktigt kry bara det inte bryter ut innan jag jobbat klart!!! (i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0