inte idag!!

Robert var hit men vi fick inte igång datorn :(
Fattades en sak, så vi ska skaffa en sån och prova igen....

Va till rusta och där förälskade jag mig i ett köks borde, var jätte fint och inte allt för dyrt: 2900 för bordet och fyra stolar(får köpa till två för trehundra)
Innan vi knata hem slank vi in på bibblan var massa barn där i lekrummet :D
Fanny sprang runt och stojade, inget gör mig lyckligare än hennes glädje!!!
Hon hittade en tjejkompis som var nått år äldre, men så har hon alltid varit (dragits till äldre barn)
Vet inte om det är för att hon alltid varit så tidig i sin utveckling??
Kul att hitta ett ställe man kan vara på om man har tråkigt.
Massa roliga leksaker och massa barn att leka med :)

Nu ska jag ta upp skitungen från badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0