*host*

      

                             Du är lyckan, styrkan och kärleken
                                  i mammas och pappas liv<3



Känner mig riktigt risig, hostan har blivit värre och jag fryser........



Är så jävla rädd att det ska vara nått allvarligt....
skulle ALDRIG klara mig utan dig!!
jag kommer ALLTID finnas vid din sida<3



Nu ska jag väcka Mathias som ligger i soffan och sussar så sött<3


Blir nog middag och bio till helgen 'hoppas' jag hihi
                              

                                              


Natti natt

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas att du kryar på dig snart! Drygt när det blir så där, jag är väl endast lite småsnorig (känner jag idag. Så det får gärna hålla sig så nu, så att det inte blir värre). Vilken tur Matti har då, att han aldrig blir sjuk... Kram

2009-02-24 @ 09:50:35
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0