FAN!!!

Min lilla skitunge bara svär, 'fan' ploppar ut ur munnen på henne hela tiden..........
Dumma mamma som lärt henne sånna ord (jag alltså) måste verkligen tänka på vad man vräker ur sig räcker med att man säger det en endaste liten ynklig gång så snappar dom små rara liven upp!!
Och varje gång hon säger det, säger ju jag så klart åt henne....och vad får jag då för svar?? jo TYST!!!

Jädrans bråkstake det där<3
Har kommit fram till att det är lika bra att strunta i henne när hon använder detta fula ord .
En tillsägelse=lika med rolig lek för henne och resultatet blir då att hon använder ordet mer och mer.

Ska ta en promenad ner på stan bara fanny ätit upp sin pannkaka, är ju för kallt att vara ute och leka men lite frisk luft måste vi ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0