det bara vräker ner!!




Snö i massvis bara vräker ner, är så mycet på marken att man inte kommer fram med barnvagn ens :(
Så jag och Fanny beslutade oss för att en innedag är vad som gäller!!
Blir pizza till Middag och  som tur har vi en pizzeria på våran gata :)

I dag är Fanny på ett jävulskt trots humör, hon testar verkligen mina närver *suck*
Hon lyssnar ingenting och har bara massa satyg för sig....


I morgon är det dags för en 'massa' stick i armen igen, tänk att en månad går så fort :(
Gillar inte dessa blodprov men har ju inget val.
Såg att mitt hökostnadskort går ut om tre dagar så nu blir det att kasta fram 80 kr varje gång dom jävlarna ska pressa in en nål i armen på mig. BLÄÄÄÄ!!!!!!!!!



NU ÄR DET NOG!!!!
Ska verkligen ta tag i det här nu för jag pallar inte längre........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0