buhhhää

Har så fruktnasvärt ont i mitt öra, känns som ett tryck i hela skallen när jag hostar :(
Har nu följt min mors råd och tagit näspray....Får se om det hjälper??
Vill ju helst slippa läkaren!!
Då jag inte gillar sånt.
Fanny har inte ätit sen i förrgår men nu så fick jag i henne lite korv men det kom upp lika fort igen :(
Men hon är ganska pigg och glad ,köänner hon sig trött går hon och vilar en stund<3

Har då städat badrummet,tog en stund eftersom jag inte är så där jätte pigg.
Men tycker synd om Mathias om han ska göra allt, Nu slipper han då det!
Han ska ju tvätta nästan hela dagen när han kommer hem från jobbet, mycket nerspydda saker.....
Nu ska jag lägga in lite bilder :)

Hoppas ni får kul på båtresan Fia, Maddis och Helena önskar jag vore med er....istället för att ligga sjuk här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0