besviken!!

               


Busungarna hade jätte skoj i parken, skönt att det inte var så där jätte kallt!!
Men eftersom fanny bestämde sig för att dynga ur sig fick vi avbryta lekandet för att knata hem och byta på stinkbomben haha :P
Hemma fick dom mysa  till en film :D        
Va ju ner på stan för att kolla in nya gallerian........vilken besvikelse!!
Clas ohllsons var ju okey om man bortser från ett tjutande larm som höll på att ta knäcken på oss......
Men resten var ju skit enligt min åsikt!!!!
Jätte små butiker man kunde knappt vända röven där inne.......
Nått mer hade jag då förväntat mig!!

              



                              

The end!!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Var det så illa med den nya gallerian? :( Jag som är så sugen på att åka dit å titta...

2009-02-06 @ 10:01:18
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0