älskade skitunge<3

 

Nu sover Fanny och Mathis gör henne sälskap där inne fast han sover dock inte utan kikar på tv.
Tänkte först mysa ner min i ett bad men vi får se.
Har då provat den ena ansiktsrengörningen och jag tycker den verkar toppen bra :D
Kan ju inte säga till hundra då jag bara använt den en gång haha :P men jag hoppas på det bästa så klart!!
Ska snart hjälpa mathias med körkortet, han är så duktig så :) kommer kännas så jävla bra när han är klar kan jag lova,
då vet jag  en som blir jävligt stolt!!!

                                                      jag så klart :D
och inte minst han själv :)

                                                                          

                                                                      
                                                                         finaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0