Vilken 'dålig' ide!

Fick för mig att göra ett pepparkashus, jag som lovade mig själv förra året att INTE göra nått!
Jag är ju en sullgris när jag sätter igång haha.
Det första som hände var att min lilla busunge vred upp ugnen på högsta graderna när jag tittade bort en halv sekund, kännde att det luktade bränt...........
Började nästan gråta när jag såg mina kolbitar till pepparkashus 'snyft'
Ja ja jag kämpade på, älsklingen fick åka och handla bara två gånger då nått saknades :P
Nu fem timmar senare är det klart och jag är riktigt nöjd!! :)
Ska inte berätta att köket såg ut som en tornado dragit förbi mohahaha

Tack snälla älskling att du hjälpte mig att städa undan, du är bäst<3

RESULTATET

                                                 
                                                                         FÖRE

                   
                                                                       KLART
                     





                                    Nu får det fan vara nog!!!
                                                      Nu säger jag STOPP!!!!!



                            
                                                     Fina granen är ju oxå klar :)


                           Längtar till på lördag för då blir det tomtaland,hoppas det inte regnar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0