''ute i backen''

I dag har vi varit ute i backen å åkt(fanny kusin Emma och jag) eller jag åkte inte jag fick bara springa upp å ner för backen å hämta pulkan och bobben för 'latmaskarna' orkade inte det :D
Sen efter två timmar orkade jag inte mer  då säger Emma:   ''är du lat'' hmmm undra vilka som var lata?? HAHA
Nu poppas det hög musik och ungarna dansar omkring.
Helt sjukt att det bara är fyra dagar till julafton!
Känner ingen julstämning alls, tänk vad mysigt om det hade känts som när man var liten :D
Alla klappar är klara 'pustar ut' ska bara hjälpa brorsan att handla några i morgon.

Få se om vi åker till Helen och dom på nyår, har ju inte planerat nått i år så jag snackade lite med henne så det lutar åt det hållet :D
Är inte så party sugen vill vara med mina älsklingar!

BILDER






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0