måndag å lite frisk :P

Nu äntligen börjar Fanny piggna i, tänkte i går kväll att vi skulle åka till läkaren i dag MEN i morse var hon feberfri och har ätit lite.
Hon väger nu 12.7......... min lilla plutt har gått ner från 14 kilo :(
Så nu ska hon få mycket gott här hemme, måste ju öka i vikt igen!
Hon ser ut som en tandpetare :(
Försökte ändra dagis men det gick inte så jag har tänkt lite, de kanske blir bra ändå 'hoppas'
de vara bara det att jag var så instäld på det 'andra'  dagiset  så då vart  jag så besviken...........
Har även sett en lägenhet en 3.5 den kostar 6900 (ja vet jätte dyrt!) men där vi bor i dag kostar det 5300 utan parkering och elen får vi betala extra...i den större lägenheten skull båda ingå.
Ska ringa på den så får vi se??

Har roat oss med lite kort tagning nu på morgonen
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0