kallt men vackert


Brrr kallt ute!

Jag och fanny har nyss kommit in från en timmes promenad :)
Skitungen gick hela vägen(hade ingen vagn med) men på slutet vart det lite gnäll men då var vi nästan hemma.
Mina fula vinter skor som jag köpte i går var då bra i kylan :P
Fula men varma och billiga haha, ska ju inte ha dom när jag ska ut på fest eller nå men dom funkar som lekskor!
Var och framkalla kort i går och jag vart jätte nöjd :)
Där ska jag framkalla 'för alltd' visst lite dyrare men mycket bättre kvalite än från dom ställen jag framkallat ifrån hitills.
Ska käka lite sen blir det stan med brorsan, till kvällen ska han sova här då blir det mys framför teven med lite chips.
Älsklingn han ska på julbord med jobbet, han var inte så ssugen men jag tyckte att han skulle gå så klart :D
 
 


 man blir glad när man får göra snö ängalar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0