Julafton!

Dagen har varit helt okey med massa mat(lite för mycket HAHA) och trevligt sälskap.
Först var vi till svärföräldrarna där Fanny fick besök av tomten,det var Madde som fick vara tomte.....
En mycket 'ful' sådan 'ASG'
Fanny var då nöjd och det är ju det som betyder mest :D
Hon fick en pyamas,ett paraply som lyste (en liten lampa i skaftet) och bäst av allt var ju dockvagnen så klart!
Efter mat och julklapps utdelning närmade sig klockan fyra och älsklingen måste till jobbet.
på vägen släppte han av mig och Fanny hos min mor där var det bara att sätta sig till bords igen :P
Fanny ville inte ha så hon fick mysa i soffan framför teven, efter allt var undanplockat dök tomte nr 2 upp.
Fanny fick ännu mera klappar så hon måste varit väldigt snäll i år ;D
Robin,Markus och Niklas var då nöjd med kläderna vi köppt åt dom 'pustar ut' är ju svårt det där men lyckades träffa rätt.
Niklas sa att bästa julklappen var jackan jag och Millis köpt till han.
Väl hemma lekte Fanny en stund innan hon slocknade,jag slappade en timme sen var det bara att duka fram julmat tills älsklingen slutade jobbet....julmat för tredje gången,känns som om jag snart spricker! HAHA
Kan då säga att jag inte åt så mycket under dagen det vart mer nu på kvällen, vill inte äta så mycket när jag är borta är rädd att min jävla mage säckar ihop.
Inge kul att springa maraton på toa när man är borta!
Nu ska jag göra Mathias sällskap i soffan<3

            


           
               
                           
        

                               
               
         
                 
                                                              Nöjd tjej<3




Kommentarer
Postat av: marie

låter som en härlig jul och vilken otroligt fin kläning hon har:D

2009-12-26 @ 12:48:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0