jul i rättvik

Ännu en dag med julfirande närmar sig sitt slut.
Har haft en toppen dag hos farsgubben min med alla mina systar, Mathias och Fanny.
Pappas julmat var helt klart bäst älskar hans köttbullar,dom andra julborden var oxå jätte goda men som sagt så var pappas köttbullar något extra :D
Fanny fick ännu mer paket, undra var man ska göra av allt sen haha hon har ju fler här hemma som hon inte hunnit öppna plus att hon ska få klappar av moster Millis(i morgon) och faster Helena.
Är för stunden själv hemma ja Fanny är ju hemma men hon sover :P
Så jädrans tyst och lungt för stunden!
''NJUTER''
Älsklingen ska ut med grabbgänget och dricka öl,Kunde oxå ha festat ikväll men känner att jag inte orkar så jag myser här hemma och hoppas på att älskingen får en superskojsig kväll :)
Snart kommer tystanden här hemma brytas för mina vilda brorsor ska sova här och när dom är tillsammans är det ett jävla liv......Dom är och käkar pizza nu men dyker nog upp när som helst!

Nu ska jag snaska godis....sista dagen sen får det vara nog!!!!


Vi spelar monopol




Tycker det är för jävligt för dig hoppas allt löser sig,  att smärtan  försvinner med tiden! Tänker på dig och skickar all mina styrka till dig i det här svåra:(<3

Lite bilder från dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0