Hundar och raketer.................

26 minus visade termometern på i dag, det kallar jag kallt!
Så kallt vill jag inte ha :P
Vill ha vår nu,är ingen vintermäniska!
Kan stå ut med lite snö och ca fem minus ett tag men sen får det vara bra.
Synd att 'vädergudarna' inte vill som mig.
I dag håller vi fryslortar oss inne,kanske affären på sin höjd haha.
Fanny har ju blivit snorig och hostig men jag hoppas det stannar vid det??!!

Fan det känns inte som nyår i morgon..........
Förmodligen ska vi till Helena om inget hinder dyker upp :)
Har köpt några smällare så sorry alla ni hundägare får fan stå ut en enda dag!!!
Är så trött på allt tjat om dessa hundar och förbjud raketer,självaklart så tycker jag inte det ska smällas överallt och av barn utan det ska va under ordnade former med ansvarsfulla vuxna på 'bra' platser inte inne i bostadsområden.
Men jag menar visst det är synd om alla rädda hundar(och alla som är rädda) men tänk om man är hundrädd ska vi då förbjuda alla hundar???
Hundarna drabbas en eller ett fåtal dagar av årets alla dagar medans en hundrädd får stå ut dagligen!
Är bara så trött på allt gnäll!!!!
Vart visst lite svammel haha
Och många tar nog illa vid sig!
Men va fan tänk lite å vänd på det hela!
Vi firar ju ett nytt år :) lite får man stå ut...sen är jag inte för

*BARN+SMÄLLARE eller FYLLA+SMÄLLARE*

Sitter med färg i håret tänkte få det lite ljusare men vi får se :D
Vill städa bort julen här hemma men vi får se om jag orkar?
Har rensat lite blnad Fannys kläder, ska ju ge en del till systeryster som får sin bebis till sommaren.
Blir det en pojk vill hon nog inte ha så mycket kläder haha.
Då blir man moster för första gången,skoj :)
Visst knaske inte under världens bästa föruttsättningar!
Men det är ditt beslut och jag är glad åt det lilla livet och stöttar dig till fullo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0