Dryg!

Shit vad min skitunge är dryg! :P
Varje kväll får hon extra super krafter och hittar på hyss efter hyss.
Skönt att det snart är sängen.

Vart som vanligt på min shoppingrunda,inga saker till mig förutom ett par trosor och hårfärg medans Fanny fick massa fina kläder haha
Samma sak jämt!
Bara min skrutt som får nya kläder.

Bilder från dagen

                       
                                                            Fanny med sitt konstverk!

                                 
                                                                         Lektime!
                                   
                         
                                                                                                         
                                                                  Lite av Nya kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0