blodprov

I dag vart det tidigt här hemma, har ju varit och tagit blodprov.
Satans vad ont det gjorde när hon stack mig!!!!
Hatar när dom inte hittar nå ställe och börjar leta på känsligare ställen som gör fan så mycket ondare!!!
Två stick sen var det klart,fanny sa till sjuksystern att hon inte får slå mamma och INTE spruta mamma hahaha hon är för go mitt troll :D

Snöoväder är det här i denna håla inte lätt att köra vagn och ännu svårare när man ska över vid övergångställen, dom har ju plogat så det är en halvmetrs snömur *suck*
Man vill ju inte släppa lös busungen där bilarna kör som galningar och lyfta över vagnen,vill ju helst ha henne i vagnen!!
Ska försöka pilla i henne lite frukost nu vilket inte är det lättaste, hon äter typ ingenting är så trött på mat som man ska hålla på och jönsa med :(
Fattar inte varför hon äter så dåligt???
Hon är ju mer energisk än många,sover ingenting på dagen(vaken mellansju-åtta till åtta på kvällen)
Äter knappt,hon måste ju ha sömn och mat för att orka men tydligen inte!!??

Kankse åka till min mormor i dag så Fanny får ge julklapp.

Ne nu ska jag ta hand om min gnällspik :P


Kommentarer
Postat av: marie

neo sover heller inget på dagen. kanske bara är någon period? oroa dig inte för mycket!

2009-12-28 @ 12:38:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hon får gärna skänka lite energi till mig... :P

2009-12-28 @ 13:08:05
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: marie

sv. ok. har ni pratat med eran bvc sköterska om det om du känner oror över det?

2009-12-28 @ 14:19:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0