bäst!

I går tjuvstarrtade jag och älsklingen, efter en hel del tjat fick jag som jag ville!
Har jag bestämt mig för nått så blir det så :P
Vi öppnade våra julklappar på kvällen,tyckte att det var mysigast så för i dag ska vi fara omkring och sen ska älsklingen jobba kväll.

Han är verkligen bäst min Tias<3
Fick massa roliga saker :D
Både smink, parfym,sexleksaker och en mobil.
Gissa om jag vart superglad??!:D
Och jag lovar: jag ska ta hand om denna mobil, ska vara jätte rädd om den!
Vet att jag är slarvig!
Har haft kanske 8 mobiler under våran tid ihop(fem år) medans Mathias är lite mer rädd om sina saker och bara förbrukat två..........
Ne nu ska jag sätta fart, göra lite mysigt här hemma fixa frukost och sen väcka mina sömntutor<3

GOD JUL PÅ ER! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0