17 minus 'brr'

I dag är det kallt!
Gillar inte denna kyla.....
Fint med snö men 5 minus räcker :D
Här hemma fick jag en knasig ide, jag började storstäda alla skåp i köket 'ångrade mig ganska fort' men har man börjat lär man slutföra eländet ;P
Jävlar vad skit man har pillat in i vartenda skåp, mycket som ska kastas.
Ja det är nog väldans skönt sen när det är klart.
Tokungen springer runt här hemma med pappas strumpbyxor.....självklart använder han inte sånna men han fick ett par skämt strumpbyxor av sin 'galna' syster, sånna där med plats för snoppen.
Jädrans vad jag skrattade när hon kom ut med dom på sig och sa att hon fått snopp<3


             SÖTA UNGE ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!

Ne nu ska jag äta frukost klockan är bara *HOST* 12 sen ska jag forsätta med den skojsiga städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0